کیان جونمکیان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

روزهای زندگی پسرم کیان

نوزدهمین ماهگردت مبارک گلم

1394/4/4 14:06
نویسنده : زهرا
380 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی حس می کنم !                

                          عشق را نسیه به من داده ای                

بی تابم !

                         نقد می خواهمت ......

 

                                                                

 کیان عزیزم داره وارد بیست ماهگی شد ماشالله خیلی شیطون شده ولی با تمام اذییتاش بازم خیلی برام عزیز و دوستش دارم بینهایت تو این سن بچه ها توی اوج شیطونی هستن هیچی از دستشون در امان نیست واقعا با اینکه خودم روزها خیلی خسته میشم ولی اذیت کردناشونم شیرین این روزها هم میگذزه و بچه ها بزرگ میشن انشالله که سالم و سلامت باشن امروز دوازدهم خرداد کیان شش روز رفت روی مبل و از بالای مبل افتاد روی فرش و دستش دو روز درد میکرد رفتیم و از دستش عکس گرفتیم دکتر گفتش که یک در رفتگی روی کتفش هست که با باند براش محکم بست که خوب شه ده روز دیگه براش باند یاز میکنم اگر یک کم از شیطونیاش کم کنه و کمتر تحرک کنه زودتر خوب میشه انشالله  تو این سن واقعا خیلی مراقبت می خوان تازه من ازش اصلا چشم برنمیدارم             

 

الانم قربونش برم خواب که تونستم بیام بنویسم تازه پسر گلمون دو تا حروفم یاد گرفته شش و ده بهش بگی برات تکرار میکنه خیلی شیرین میگه شش فعلا زیاد حرف نمیزنه کلماتی که کیان تو بیست ماهگی میگه چند روزی که چند گلمه ناقص جدید هم میگه که معلوم نیست جی میگه که به همین زودی ها معلوم میشه مثل شی وقتی شیر میخواد میگه فکر کنم منظورش همون شیر یا فو 

                   بابا                   ماما                    دده                 شش                     ده                                                                                         

                

 

امروز هجدهم خرداد کیان چند روز دیگه وارد بیست ماهگی میشه ششم خرداد بود که از روی مبل افتاد همین مبلی که روش الان نشسته روی فرش یک کم شانهاش در رفتگی پیدا کرد الان هشت روز که با باند بستیمش که حرکتش نده ولی یک جا نمیشینه که ماشالله همش دستش حرکت میده یک هفته براش بازش میکنیم انشالله که از این به بعد براش اتفاقی نیفته چون برا مادرا خیلی سخته   اینم یک عکس از کیان وقتی که دستش بانداژ کرده بودیم برات خاطره بمونه وقتی بزرگ  شدی گل پسرم       

 

     

                                                            

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)